Često postavljana pitanja

Kako kupovati?

Odabir proizvoda i dodavanje proizvoda u korpu je jednostavan, a u samom procesu kupovine Vam nudimo opciju kupovine sa i bez registracije. Svakako kao registoravnom korsniku pružaju Vam se različite pogodnosti kao što su opcija dodavanja u moje želje, praćenje statusa pošiljke.


U pripremi je Video uputstvo…

Za koliko mi stiže poručena roba?

Isporuke vršimo na teritoriji Beograda kao i za područje cele Srbije. Za porudžbine plaćene preko računa rok za isporuku iznosi 48 h na teritoriji Beograda, odnosno 2-5 dana na teritoriji Srbije od trenutka kada se novac evidentira na našem računu. Isporuke robe se ne vrše nedeljom. Za više informacija o transportu kliknite ovde.

Pod kojim uslovima mogu da vratim poručenu robu ili izmenim porudžbinu?

Sve porudžbine uredno proveravamo pre nego ih predamo kuriru. Retko se dešava, ali ipak je moguće da se roba ošteti prilikom transporta. Bitno je da robu proverite prilikom preuzimanja, te ukoliko ustanovite da postoje određena oštećenja, potrebno je da uložite reklamaciju kuriru i imate puno pravo da oštećenu robu ne primite. Za više informacija pozovite nas telefonom.

Na koje načine mogu da platim poručenu robu?

Robu plaćate na dva načina pouzećem ili uplatnicom. Plaćanje pouzećem podrazumeva plaćanje kuriru prilikom preuzimanja pošiljke. Ukoliko izaberete uplatnicu, na e-mail adresu će Vam stići sve neophodne informacije o uplati, koju možete izvšriti u pošti, banci ili elektronskim putem.

Kako da poručim robu koja nije dostupna?

Robu koja trenutno nije dostupna možete poručiti slanjem email-a preko kontakt forme, ili direktnog email-a na adresu office@e-lager.rs. Takođe proizvode koji nisu prikazani možete na isti način poručiti ili tražiti ponudu.